Salta e ir al contenido principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "PONGlítiques: Dissenya videojocs amb perspectiva crítica"

Avatar: Anna Sanchez Anna Sanchez

Títol (Català)

  • +PONGlítiques: Dissenya videojocs amb perspectiva crítica

Títol (Castellano)

  • +PONGlíticas: Diseña videojuegos con perspectiva crítica

Títol (English)

Descripció (Català)

  • +

    Avui en dia ens costa concebre un videojoc sense narració al darrere, però l’Atari Pong va revolucionar el món dels videojocs als anys 60: aquesta taula de tenis va marcar els primers anys de la indústria de l’oci electrònic. En aquest taller Josué Monchán posa en diàleg el clàssic d’Atari Pong i les teories més exteses sobre narrativa lúdica, per acabar creant un videojoc.

    Un monòleg còmic sobre les tragèdies del disseny narratiu. Una pregunta sobre la capacitat del disseny de joc per reflectir temes complexos. Una resposta a l’idea tan extesa què la narrativa es materialitza en guio. Una defensa de la mecànica de joc com a conjunt de metàfores. Un atac a qui creuen que el videojoc no hauria de parlar de política. PONGlítics és a la vegada un experiment, una conversa, un taller i un joc.

    En aquest taller les persones participants desenvoupen un videojoc a partir de les idees que comparteix Josué Monchán, expert amb més de 15 anys d’experiència en la indústria dels videojocs, especialitzat en la localització i la narrativa de videojocs.

    Organitza: ArsGames, projecte resident al Canòdrom.

Descripció (Castellano)

  • +

    Hoy nos cuesta concebir un videojuego sin narración atrás, pero Atari Pong revolucionó el mundo de los videojuegos en los años 60: esta mesa de tenis marcó los primeros años de la industria del ocio electrónico. En este taller, Josué Monchán pone en diálogo el clásico de Atari Pong y las teorías más extendidas sobre narrativa lúdica, para acabar creando un videojuego.

    Un monólogo cómico sobre las tragedias del diseño narrativo. Una pregunta sobre la capacidad del diseño de juego para reflejar temas complejos. Una respuesta a la idea tan extendida que la narrativa se materializa en guión. Una defensa de la mecánica de juego como un conjunto de metáforas. Un ataque al que creen que el videojuego no debería hablar de política. PONGlíticos es a la vez un experimento, una conversación, un taller y un juego.

    En este taller las personas participantes desarrollan un videojuego a partir de las ideas que comparte Josué Monchán, experto con más de 15 años de experiencia en la industria de los videojuegos, especializado en la localización y narrativa de videojuegos.

    Organiza: ArsGames, proyecto residente en el Canòdrom.

Descripció (English)

Dia i hora d'inici

  • +2022-10-26 17:30:00 +0200

Dia i hora de finalització

  • +2022-10-26 20:00:00 +0200

Adreça

  • +Carrer de Concepción Arenal 165, El Congrés i els Indians, Barcelona, Barcelona, Catalunya, Espanya

Ubicació (Català)

  • +Canòdrom - Ateneu d'Innovació Digital i Democràtica

Ubicació (Castellano)

  • +Canòdrom - Ateneu d'Innovació Digital i Democràtica

Ubicació (English)

Detalls d'ubicació (Català)

  • +Sala Hedy Lamarr

Detalls d'ubicació (Castellano)

  • +Sala Hedy Lamarr

Detalls d'ubicació (English)

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir