Salta e ir al contenido principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Escena Digital

Juliol
09
2021
  • Sala d'Actes
    Carrer de Concepción Arenal, 165, 08027 Barcelona
  • 18:30 PM - 19:45 PM CEST
Avatar: Canòdrom Obert Canòdrom Obert

Escena Digital és un espai transdisciplinari de formació i creació col·laborativa entre espai escènic i tecnologies, i té diferents formats. Aquesta sessió vol introduir l'ús i reflexió de les tecnologies lligades a les pràctiques artístiques que posen el cos humà al centre, especialment en el camp transdisciplinari lligat a l'escena, la Performance i la Dansa.

En aquesta trobada veurem alguns projectes i artistes que ja dècades enrere han treballat en aquests eixos: cos i tecnologia des de diferents continents i interessos. Posteriorment es realitzarà una pràctica guiada i experiència co-creativa amb les i els participants.

La pràctica està basada en els eixos de recerca desenvolupada per l'artista Brisa MP, partint amb alguns exercicis de cos en moviment i aproximació a l'ús de dispositius simples que poden ser utilitzats per a la creació de perfomance en viu, com ara micròfons, càmeres, projecció de vídeo, programaris per a l'escena i altres materials.

Més informació a:

QUAN I ON?
  • Dirigit a joves amb interès en escena, dansa, performance i tecnologia

  • 9 de juliol 2021, de 18:15 a 20:45h

  • Sala d'actes Canòdrom

  • 10 places

  • Es requereix reserva de plaça i venir amb roba còmoda per al moviment, xandall o una altra

  • Organitza: BIONICAS Dones, art, tecnologia i societat amb la col·laboració del Canòdrom - Ateneu d'Innovació Digital i Democràtica

BRISA MP

Dirigeix i co-coordina el projecte Biònica dones, art, tecnologia i societat, projecte resident al Canòdrom - Ateneu d'Innovació Digital i Democràtica. Des de 2000 va començar la cruïlla entre cos en moviment, el vídeo, la instal·lació i la electrocoreografía, el que va donar pas a la investigació de cos i tecnologia, creació de sistemes, dispositius i programes amb tecnologies baixes, lliures i obertes. La seva formació acadèmica abraça la llicenciatura en Arts Visuals, Pedagogia en Dansa, Postgrau en Cultura Visual i Postgrau en Arts Electròniques. El seu treball ha estat presentat a Europa, Oceania i Amèrica Llatina, els últims anys ha rebut beques de creació, investigació i residència de la Generalitat de Catalunya, Lab Interactius de Hangar, Residència escènica Centro Conde Duque (Madrid) , entre d’altres. Actualment desenvolupa projecte LUCHA iniciat el 2020, entorn de la Intel·ligència Artificial en processos co-creatius i col·laboratius aplicats a arts vives.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir